yesterday, all my troubles could be so far away.

igår var det bal och det var så himla kul, idag säger jag bara en sak, bakfylla. ingen från svaneskolan är inne på facebook. haha. älskar er allihopa fina människor.
är inte bakfull är bara jäävligt sleden har grymt ont i halsen och magen av andra skäl.
här kommer lite bilder från min dag och ni kan se utvecklingen ju mer pigg och uttråkad jag har blivit.
imorgon kommer det antagligen bilder från förberedningen här hemma och så, riktigt mysigt.
nu är jag ledig resten av veckan och det känns SÅ JÄVLA GÖTT.
ska nu dränka mig i artic monkeys och dirty pretty things och skriva min engelska rapport.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du är så sjukt fin! <3

2012-05-17 @ 18:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0