we have a secret.

franskaprov, resultat från svenska nationella, noläxförhör, spanskaläxförhör. glömde jag något? jaa, bara resten av alla tusen saker vi har på schemat. men vet ni vad det roliga är? att nu när det är sommar så spelar det ingen roll, lärarna är mycket positivare, man får sitta ute på lektioner, alla är gladare. läxor hit, prov dit. skitsamma, jag har brytit ihop några gånger denna terminen och fler kommer det att bli. men det är fan värt det, det kommer löna sig i slutändan.
franskan gick bra, svenskan åt helvete, nomöget gick bra och spanskan bra. det goda vinner. precis som i allting annat i livet.
allergierna har börjat sätta igång och denna kvällen har för min del bestått av snytande, knarkande av clarityn, rinnande ögon och kli överallt. men våren kommer som ett tecken på att livet är så jävla undebart.
hoppas ni har haft en fin dag!
nu kommer lite random bilder.
ha d!
och sist men inte minst en liten bild på min underbara kusin, barberare hansson,  bara för att jag saknar honom.
lyssna även på hans helt awesome band, lite indierock sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0