uppdatera sidan, så får du mig gånger x30 :)

glad maj allihopa!
just nu är jag en lycklig tjej som hittat min balklänning, så nu är det påväg hiit. ihihihihi. okej, kom precis tillbaka till stan och det är helt dött. kollade på bilder från stadsparken, hur var läget där igår?
nu ska jag ner till kolonin och plugga franska var tanken, grammatikprov imorgon som jag kanske borde liksom typ, ja, ungefär... plugga lite till! wihoo. ska kolla om amanda är på koluniiiin, var ett tag vi sågs. så kanske vi akn dricka te och sätta kort i sprickorna på bordet.
ser fram emot maj sjukt mycket, väldigt många kul ssaker som ska hända, hihohhiho. jag är INTE trött. INTE.
ha det fint!
bild från igår när jag hade sån jäuvla värk och bara låg i sängen och såg gravid ut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

oooh cool header! :D



Men herpaderpa, vi får ta och va på kolonin snart!

2012-05-02 @ 15:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0