typ en rubrik sådär. eller nåt

gaaah vilken härlig helg! håller på med föreställningar hela denna helgen och det är så fruktansvärt kul. för er som har lust och komma och kolla på allt från söta 4-åriga tjejer utklädda till lejon som dansar till I LIKE TO MOVE IT till crazy elit dans till the black pearl, så finns det biljetter att boka HÄR , är med i andra akten, skulle vara så ballt!
efter satt jag bara på stan och tittade på folk och tänkte. helt plötsligt går sassy förbi och vi sitter och snackar lite, nu senare på kvällen träffade jag max, han käka här sen gick vi ut en runda til mitt hemliga ställe som inte är sådär jättejättehemligt då det ligger mitt uppe på en alldeles för synlig kulle, men utsikten är över hela Lund och fantastisk!
hoppas att eran helg är bra, och som sagt, glöm inte stadsteatern imorrn kl 14.45 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0