two steps closer

idag är det tre dagar kvar till balen och skor är inhandlade. festlig som jag är så blir det converse då min älskade kille är EXakt lika lång som jag och flyger upp i taket om jag är 2,4 mm längre. men vita converse och en marinblå klänning och en skinnjacka kommer jag trivas skitbra i. ni kommer få tusen bilder från förberedelser och balen med  mera.
idag lovade jag mamma att fixa lite saker, så vi sydde gardiner, sydde på min kavaj, målade och sen pluggade jag lite oxå. kändes bra. färgade håret, blev inte så stor skillnad men ändå mycket ljusare lyster vilket var precis som jag hade tänkt mig. lovely. då jag misslyckats de senaste 9876 gångerna jag färgat det själv.
just nu ligger jag i min säng och spelar gitarr och lyssnar på sorlet från köket. mår lite sådär.
men hoppas att ni har haft en fin lördag!
ni får gärna slänga iväg en kommentar om ni har nåt tips på någon håruppsättning till balen! funderar på vågigt.

Kommentarer
Postat av: Ysen

Söta bilder

2012-05-13 @ 21:24:41
URL: http://ysen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0