thinking about you

idag fick man reda på lite resultat, och det gick väldigt bra. börjar ju kännas nu att det ger sig om man pluggar, master of the fucking obvious Iknow men nu börjar jag komma in i känslan att ge lite mer och få mer tillbaka när det gäller skolan och det känns så fruktansvärt bra.
min kväll kommer mestadels bestå av franskaplugg inför nationella uppsatsen vi ska skriva imorgon men även till förberedning av syslöjdsredovisning och gitarrspelade, kanske till och med ett styrkepass, vi får se.
hoppas att ni har det bra allihopa och att ni inte tröttnar allt för mycket på min urtråkiga blogg.
för att liva upp stämningen på detta stället så måste jag bara visa en hemsida som livade upp hela mig kväll.
här är lite bilder från några dagar sedan, puss

Kommentarer
Postat av: Primus Holm Linder

Fanny! Din blogg är allt annat än tråkig! MONSTERKRAM!!! Jag lovar dig, vi går mot bättre tider!

2012-05-08 @ 20:35:57
URL: http://www.facebook.com/primus.holmlinder
Postat av: Anonym

2012-05-08 @ 22:22:58
Postat av: Amanda

...Jag har suttit i en timme och kastat iväg en röd hand Fanny

2012-05-08 @ 22:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0