sometimes there is no need for words.

helvetes jävla natt. klockan är 0.47 jag är så jäävla trött. jag vill verkligen sova, men jag måste skörda min sallad som blir mogen om exakt 3 minuter. imorgon ska jag upp till nationella prov i matematik, intelligent som jag är så kan jag ingenting och har inte ens öppnat matteboken. jag borde verkligen bevara varenda sekund sömn jag kan få, men nej. wetopia har tagit över mitt liv.
min dag har varit lugn och allmänt geggig. imorgon ska jag till flash och prova kläder som jag ska ha på visningen i helgen, miowmiow, taggaaa.
hoppas ni har haft en fin långhelg och att ni får lika jävla dåligt resultat på matteproven som jag.
nu får ni nöja er med headern, har en del bildbrist.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0