kärlek.

I tisdags var det bal och jag har ju lovat att lägga upp lite bilder från förberedningen här hemma, hos mig var Hannah, Amanda, Julia och Becci. Fina fina vänner man har 


jag, som precis hade dratt ett jättekul skämt som bara jag skrattade åt konstigt nog...

fina amanda 

söta becci

nästan hela gänget, julia var upp och hämtade något som hon glömt. amanda njuter av tillvaron hehe 

hela fina gänget, älskar er. 

Hannah hade liiite problem att röra sig framåt i sina 5 cm klackar, sötnos 

väl framme på skolan, hela fina gänget, jordens bästa vänner 
från vänster: Matte, Becci, Johanna (hatti), jag, Julia, Amanda, Hannah och Sara.


här är min fina baldejt, den finaste. älskar dig min ängel, ett år på måndag 

här är dagen efter balen och efterfesten, shikabaaaam vad sleden. miowmiow



Kommentarer
Postat av: Amanda

nejmen nej så fina ni är!

2012-05-18 @ 00:27:09
Postat av: lovisa

det är fan inte roligt så snygg du är. den sista bilden dödar mig inifrån och ut!!!

2012-05-21 @ 14:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0