fuck forever.

jag borde vara lycklig, men jag är lycklig. nej det är jag inte, kan man ens vara det?
den lilla varelsen som sitter på min axel gör mig inte lycklig.

sitter här hemma och tänker snart plocka upp min gitarr  och dra några toner. ibland skulle jag bara vilja ta med mig den överallt, vika ihop den och ha den i fickan och sen när som helst kunna plocka upp den och låta tonerna förgylla tillvaron. men istället för att sitta och komma på en design till en ihopfällbar gitarr så sitter jag löder ihop ett spel som jag ägna heeeeela mitt liv åt när det är klart och bränner fingrarna av mig. tack för att jag få gå i skolan!
om jag skulle beskiva känslan på bilderna här under så skulle jag lika gärna kunna ger er en ost var. hoppas ni förstår vad jag försöker säga, men ett ord. kärlek. det gör mig lycklig.

Kommentarer
Postat av: Johanna Bengtsson

Vi är snygga!

2012-05-24 @ 09:36:44
URL: http://bobsak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0