daMn

idag vart det fest på kolonin med tjejerna från klassen och deras mammor. hade hur kul som helst!
vaknade dock av mammas väckarklocka (spola fram till 0.52 sek) imorse, klockan sju. telefonen som sprungit och lagt sig utan för mitt rum ringde i ungefär en kvart, ingen gjorde någonting. förutom hon som satt inpressad i manicken och spelade harpa, klaviatur upp och klaviatur ner.
hur vaknade ni imorse? suck... men det jag nu försökte komma fram till var att jag hela dagen gått runt som en pungråtta utan pung och varit allmänt död, då jag gick och la mig 4.
men festen blev i alla fall otroligt lyckad och jag kan inget annat än att älska alla de fina tjejerna som bara är helt jävla underbara. alla lägger sin bit till pusslet. åh. puss på er.
senare ikvälll så lyckades jag och min brutalt trötta mor dra oss ut till le eurovision festen hos aylis och efva. och som vi skrikit hela kvällen, asså jag menar, det är ju helt otroligt. krister björkman är verkligen den mest paininthefukkinrump person jag någonsin lagt mina ögon på. han kunde inte ens ta bort händerna från pokalen. han tar åt sig all ära, och ja, att vara moraliskt stöd är en ytterst jobbig uppgift men jag skulle vilja höra dig sjunga euforia inför ett itaktgungande azerbadjan. gosh. sug på den karamellen!
men dagens eloge går, självfallet, till Loreen. hon är helt fantastisk, vilken personlighet, integritet och röst! grattisgrattis! 



och sedan hennes fantastiske dansare, som verkar hur skön som helst. herregud, I'm speechless.


Kommentarer
Postat av: Olivia

ett sent tack för den fina lördagen :D <3

2012-06-03 @ 22:28:44
URL: http://madebyghosh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0