tack så jävligt mycket.

låg ju sjuk ganska stor del av sportlovet vilket var för mindre än två veckor sedan. nu de senaste fyra dagarna har jag haft svinont i halsen när jag svalt men ingen har riktigt tagit det på allvar.
sen varje gång jag har ont i halsen så brukar jag säga "AAAAAAAA" framför spegeln och kolla om jag har halvfluss (svullna halsmandlar med små vita prickar) och vad får jag se idah när jag äntligen bestämmer mig för att göra mitt lilla test, jo feta svullna mandlar med feta stora vita fläckar. jag menar det finns ju uttryck man använder ibland för att överdriva lite men asså nu så höll jag bokstavligt talat på att spy när jag kollade mig i spegeln! vad gör man åt halsfluss? kan man dö?
skulle vara väldigt tacksam om något har ett svar eller experience av det som kan berätta lite om det.
annars har kvället varit väldigt mysig och jag har kollat på johnny english reborn som var dagens kvälllshumor.
*johnny och en asiat står på en brygga. asiaten börja göra värsta karatemoves och johnny tittar förundrat på snubben. när spektaklet är klart och johnny känner att han inte orkar mer så stampar han på en av brädorna på bryggan som flyger upp.* tänk er att trampa på en kratta men som istället för huvudet, flyger rätt upp "ollonnästet", "snårskogen", "jipppedijooo", "where things happen" etc etc, kalla det var ni vill men I was like; AHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAH-HA-HA-HA-Ha-Ha-ha-ha-ha-h-a---haaa... det där var inte ens roligt.
sov gott små jordgubbar!
moi et moi, piff och piff, fnatt & fnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0