t for thirteen

då var det andra dagen i min konvalescens och dagen består av plugg då jag ska gå och göra provet imorgon och på torsdag. dagen har redan fått en fet uppgift förutom plugg och det är att jag vekligen måste hitta en engelska bok och sen så har jag lovat mig själv att gå ut och går en runda.
känner mig inte sådär jättejättesjuk men det är mer penicillinet som biter.
imorse tog jag mig tiden och gjorde en fin frukost, då jag inte brukar vara så ambitiös när det kommer till den saken. gjorde toast, ruccola sallad med körsbärstomater och åt en stor grapefrukt halva. superbt!
har dessutom nu äntligen kommit till mitt favorit kapitel i fysikboken. magnetism och elektromagnetism. alla sidorna liksom lyser av kärlek och rabies. got to love it.
hörs antagligen senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0