söndag

idag är det söndag! DAFUQ!? tisdag!?
hrmm
HEJ bloggen, idag är det T(s)I(ö)S(n)D(d)A(a)G(g), jag har varit sjukt seg hela jävla dagen, spelat gitarr, fixat present till mamma och inte förrän på kvällen blev jag aktiv och drog iväg på konfamöte och sen lite senare på dans, svinroligt.
kom hem från dansen och kollar facebook och chillar och helt plötsligt ploppar det upp att någon lyssnar på spotify, tänker inte mer på det TILLS jag läser vad låter heter.. UPPBLÅSBARA BARBARA? duuuuude... jag menar okej, det finns låtar som heter lille lasse sitter och gråter och acapella i acapulco men en uppblåsbar kvinna i 40-års klimakteriet, KVÄLLEN ÄR GJORD!
imorgon ska jag upp 6 och uppvakta mamma som fyller år. hihi.
sov gott alla små bloggisar!
ps kan även meddela att jag ÄNTLIGEN fattar vad bloppis är haha, trodde det var ett töntigt slagord för blogg men nu fattar jag: blogg+loppis= bloppis! tada!! jag är så intellektuell (är det med 4 L?) ds
SOV SÖTT!
när jag var hos min mormor på sportlovet fick jag en jättefin bild som hon tagit på mig och min kusin, åh. måste bara säga att jag har jordens sötaste lilla kusin!
och jag vet att ni äälskar kvaliten! ett vanligt foto taget med webcameran, göttigt.

Kommentarer
Postat av: nisha

hahah vet d vad jag har inset.... låten handlar om en man som säljer sex dockor ;o

hahahhah asså jag sov till den låten igår .. kan du fatta det och idag satte jag på den bara för att och yssta på texten och ba: WTF?!?!?



IAF! de jag skulle säga va att :

ta detta från mig,du har en sjukt bra röst och jag tkr att du ska dela med dig av din talang och det e min slutliga kommentar om di underbara röst^^<3

stolt över att man känner dig x) <3

2012-03-07 @ 16:11:38
URL: http://nishaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0