show the people two sides

heyy bloggen, igår ryckte jag min röv från datastolen och fikade med primus och becci efter skolan, bloody awesome. sen var det dags för utvecklingssamtal med älskade john och det gick lika fort som john paddlingsturer i sydamerika, trevligt nog så var det just det vi snackade om.
sen skrev jag lite so och kände att sidnumrena inte ville som jag så jag gav upp. mitt humör är lika flexibelt som mitt hår, känns... bra. nej. men ändå.
nu sitter jag sprängfull av vårkänslor inne på en mattelektion och bara väntar på att få rulla mig i jordiga gräsmattor och bygga sandslott av mina tänder som jag kommer tappa när jag försöker stå på händerna. underbara sommar.
nej, visst fan, funktioner var det ja.
hörs senare! MEN först some entertainment.
dagens outfit, jeans från h&m, pina colada linne h&m, tubtopp från gina. SOMMAR

Kommentarer
Postat av: Matte

Fan va snygga vi e! <3

2012-03-27 @ 13:16:07
URL: http://allietjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0