oh happy day!

tjenare bloggen! superdag, iloveyou!
började dagen med att vakna upp med solsken, redan där var mitt sinnestillstånd på topp! sedan berättade mamma att vi skulle åka iväg till romelåsen och fika med eva och ayla. så väl framme gick mammorna på powerwalk medan jag och ayla satte oss på cafeet och med näsorna i kemi och fysik böckerna, nationella på onsdag och jag känner för att sätta mig ner mot en betongvägg för att sedan be någon sparka en basketboll riktigt jävla hårt i mitt huvud. men jag hoppas på det bästa och försöker faktiskt tänka "nu jävlar" istället för "@£$∞§|[$∞§|[]]][|§∞$£" .
senare så åkte vi in till lund och satte oss på coffeebreak där jag tog en halv grillad ljus cibatta med salami feta ost sallad utan paprika men med extra mycket rucola, did you get that? ta det lugnt, det gjorde inte han heller. 
efter fikan, drog vi oss hemåt, pluggade fysik för hela öret och monterade upp min sänglampa, och holy COW rummet ser som nytt ut och jag bara älskar det!!
nu på kvällen snackade jag med fina barndomskompis clara (med icke rullande rrrrr) sjuuuuukt längsen! söta kompis!
ska försöka sova nu så jag pallar morgondagen, skola, gitarr, dans och plugg. sen ska jag nog till vårdcentralen för att kolla min hals.
sov sötigt!
bjuder på svingulliga cambilder! enjooooy yoursssssssseeeeeeeeeeelf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0