ny månad nya tag.

hej bloggen, idag var jag först i den fina skolan och hade pms, efter skolan träffade jag alva, åh har inte sett henne på otroligt länge det var skitmysigt!
denna månaden bygger på att jag när jag var sjuk låg en hel dag och kollade på lyxfällan och insåg att om jag fortsätter som jag gör nu så kommeer jag hamna där med risk för personlig ekonomisk ruin. så nu är det dags att sluta med fikandet mm och börja spara och sånt. nu har jag verkligen bestämt mig. som sagt, pengar är inte riktigt min ljusa sida! :)
jaja, sen stack jag till dansen och har nu suttit och pluggat matte ett tag. love it.
imorgon är det matteprov och jag känner en viss press inför detta provet då det är typ 40% av betyget men annars är det luugnt mannen..
ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Hej Fanny jag sitter bredvid dig THIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHHIIHHIIHHIHIIHIHHIIHIHHIHIHIHIIHHIHIHIHIHIIHHIHIHIHIHIHIHIIHIHHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHHIIHHIIHHIHIIHIHHIIHIHHIHIHIHIIHHIHIHIHIHIIHHIHIHIHIHIHIHIIHIHHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHHIIHHIIHHIHIIHIHHIIHIHHIHIHIHIIHHIHIHIHIHIIHHIHIHIHIHIHIHIIHIHHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHHIIHHIIHHIHIIHIHHIIHIHHIHIHIHIIHHIHIHIHIHIIHHIHIHIHIHIHIHIIHIHHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHHIIHHIIHHIHIIHIHHIIHIHHIHIHIHIIHHIHIHIHIHIIHHIHIHIHIHIHIHIIHIHHIHIHI ^^



okej bye ;*

2012-03-02 @ 13:11:00
URL: http://madebyghosh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0