night of indie

riktigt skön dag idag, efter skolan stack jag ut med salma och becci på stan där vi käkade kebab och solade, sen gick jag och becci lite på stan och snackade.
skyndade mig sen hem, bytte om och drog ner till majti och gjorde mig i ordning, sen vidare till lovisa för lite mys och sånt. åh fina vänner!
nån timme senare cyklade vi tillsammans genom staden, glada, flummiga, lyckliga och tillsammans.
efter riktigt härlig spelning med finaste kusinen så gick vi några till mc och fjortade oss. efter snack och bank, utskällningar och ilningar så kom vi inte på något att annat sätt att förstöra matron för de andra gästerna så vi skildes åt och drog hem till sina kyffen.
riktigt härlig kväll, sköna människor, skön musik och skön stämning. men framförallt hatten av för jordens finaste kusin och hans band som verkligen var helt sjukt bra.
lyssna på deras låtar. gilla dem på facebook och sprid dem i sommmarvinden över ängarna
till äran av kvällen så klippte jag sönder lite saker och använde. bl a ett par slitna målarjeans som jag gjorde till ett par snygga shorts och sen en avklippttröja som numera är ett linne.
hoppas ni haft en fin fredagkväll!
hörs igen imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0