friday

hejsan bloggen, gjorde matteprov idag och det gick antagligen helt ok, efter skolan satt jag en stund med max och becci innan jag stack hem.
senare ringde jag hannah och så träffade jag henne och vi har varit på stan och sen snackat tills nu, mys!
träffade max, hugo, elliot och sören på vid cafe&le så var ett tag med de oxå. kulkulkul!
är nu hemma och otroligt trött! imorrn ska jag träffa max, sätta upp lampor och sånt hihohahe.
massa pussar!
hann även inom kicks på vägen och köpte följade:
otrooooooooooligt bra foundation!
bild från google, så inte exakt den jag har men samma märke och superduperbra! framförallt i kombination med foudationen!
sen schampoo och balsam från aussie, galet bra, finns för de flesta hårtyper, love it! luktar dessutom underbart!

Kommentarer
Postat av: Johanna Bengtsson

sparandet, where the fuck did that goooooo? ;*

2012-03-03 @ 14:00:51
URL: http://bobsak.blogg.se/
Postat av: Matte

Klart att den fouandation är bra, den heter ju "Matte" ;D

2012-03-04 @ 21:26:37
URL: http://allietjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0