friday

då var det äntligen fredag, tack för att du kom till sist du är efterlängtad. eller... när jag tänker efter så nej. om faktumet inte hade varit att jag måste sitta hela jävla helgen (vilket jag kommer göra) och plugga fysik och engelska grammatik så hade jag sett fram emot det men... ja. nästa vecka kommer bli underbar!
sitter nu på espressohouse all by myself och pluggar, faktiskt helt ok. måste försöka att vara lite ambitiös nu sista terminen och efter mycket diskussioner med mig själv (ja, jag diskuterar med mig själv, men det gör ni med så käft) så har jag kommit fram till att jag faktiskt pluggar bättre själv. tyvärr är det sant. beroende lite på vad det är.
and so on..
kemiprovet som jag hade nu på morgonen efter en livsfarlig idrottslektion gick faktiskt helt okej och det känns som att jag antagligen kommer klara av att få g. UNDERBART!
nej nu ska jag vara lite seriös i  max 2 minuter till och sen måste jag hem och släppa lös adhd-draken inom mig, yesplease!
ikväll kommer michael och hans familj + släktingar som jag inte träffat på evigheter och ska fira mamma, uppdaterar om jag inte ligger inne på psykandelningen.
PUSS OCH KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0