♦.♦

mycket fin helg, fina människor och en enda stor gemenskap. alla börjar hitta varandra nu och lägerkänslan börjar öppnas, lycklig.
efter mycket fin helg är det alltid dags för måndag igen och kommer alltid vara. fick tillbaka engelskaprov och träffade fina klassen igen.
nu på kvällen var det först gitarr som gick jättebra men sen nu sitter jag här på ganska dåligt humör och med en molande iska inom mig efter sjukt dryg danslektion. trist att behöva känna att man sticker dit för att ha kul och kommer därifrån med en iska större än på måndagsmorgonen.
jaja , nu ska jag inte tjata. min dag har varit fin fram tills dess!
hur har eran måndag varit? hoppas ni kunnat hitta tillbaka till pluggandet efter en lång och skön helg. börjar redan nedräkningen till fredag, maha.
nu ska jag och min lilla frälsarkrans gå och lägga oss och vakna med sooooligt humör imorrn.
sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0