凸◕‿◕凸

dagen har bestått av plugg inför nationella imorgon och nu hoppas jag på det bästa, det bästa är i alla fall vad jag ska göra.
tog en sväng till skolan och hämtade lite böcker, ska vara hemma några dagar till.
nu på kvällen har jag spelat lite gitarr och läst en helt vanlig frivillig bok, känner mig uråldrig, filosofisk och en massa annat men gud jag känner mig redan bättre på svenska. hoho.
dags att sova, tuff dag imorgon. tänkte vara aktiv i min hjärna från 8.20-11 imorgon och då krävs det både det ena och det andra, bl.a sömn.
sov sött!
kommer nu lite blandade bilder ffrån dagen.

Kommentarer
Postat av: Sofia

gud vilken vacker bild på dig fanny!!

2012-03-14 @ 22:44:33
URL: http://sofiaroxanne.devote.se
Postat av: Hannah

HIHIHI glad att se mig på din blogg och p.s jag har bäst humor! :D<3

2012-03-17 @ 09:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0