chez norea

dagen spenderades mycket loj till och börja med, var hemma, lyssnade på musik, förberedde lite saker till onsdag, pluggade. sen frågade norea om vi skulle träffas så jag stack till henne, vi drack te, sjöng och gick sen ut på stan och kollade i affärer. satte oss till sist på eh och snackade.
sen stack jag hem slängde på mig gitarren, rusade till mejeriet, sen hem, lagade mat (på 20 minuter), stack till dansen, vadå magsår?
i vilket fall som helst, så slutade det med att norea kom hem med ett par jeans och jag med ett par örhängen som liknar de på bilden nedan, men svarta och med vingar iställer för fjädrar, snygga!
nej nu är det dags för mig att sova, har en så jobbig studiedag framför mig imorgon...
har ny design så klicka gärna uppdatera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0