C a r e l e s s

bloggis, sitter här med mina dumma prickar, mina dumma tabletter och försöker se livet från den lilla extra ljusa sidan. det gick inte bra på matteprovet, jag är sjuk igen, tar meterstora tabletter och kan inte dansa eller göra nationella prov, som fanny what do you want in life? peace and understanding. aaaalright...
tog lite bilder innan när jag hade mindre roligt och det livade upp denna dagen rejält, passade på att byta min uuuuuuuuurgamla header, så klicka uppdatera i webbläsaren eller nån F-knapp om ni har PC.
kommer nu från och med imorgon att vara social dygnet runt så snälla kommentera, smsa, ring, skriv satan och gör mig lycklig!
massa pussar.
mary poppins, haha.

Kommentarer
Postat av: karolina

såg att du inte skulle komma imorn?

Hoppas du kryar på dig gumman <3

2012-03-13 @ 08:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0