hilarious

började dagen med att skrubba bort alla hattfnatti tatueringar som vi gjort i våra skåp för att sedan släpa runt med en jävla blå, dubbelplastad sopppåse med en massa kläder som vi hade på våran hippierainbow-dag
efter det repade jag i aulan inför skolavslutningen , kanske kommer en film på det nån gång!
nu håller jag på och packar inför lägret de nästa tio dagarna, drar på lördag. tyvärr kommer bloggen att bli lidande, men om ni vill så kan ni följa vad vi gör på denna bloggen,
ikväll blir det grillning med klassen, kommer vara mysigt men det är jobbigt nu att dag för dag komma närmre den tid då vi skiljs åt. ni har verkligen mig en enorm upplevelse i livet min fina klass. om ni skulle få för er att glömma bort det så säger jag nu att jag älskar er, allihopa.

ända är jag på något sätt grymt taggad på livet just nu.

sez

 

har lärt mig att göra två utbakade flätor som sen slutar i en fläta, sjukt fint tycker jag :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0