young wild and free

jahaja, nu har man varit på läger och i grekland och det är över en månad sen jag skrev. 
lägret var helt underbart, ingenting kan toppa åsljunga, alla minnen som finns där eller känslan av helhet man får när man är där. men nu tänkte jag mest skriva om min tur till grekland eftersom det är det som ligger mest fresh i minnet. 
 
 
vi började med att ta flyget till den lite större ön skiathos som ligger i en grekisk ögrupp kallad sporaderna. vi träffade vänner och hade allmänt bra där och sedan tog vi hellenic seaways till skopelos, mer känd som mammamiaön.
mer än så tänker jag inte säga, nu får ni lite bilder, jag fattar inte hur man skriver under varje bild men ja, håll ut... nytt system på blogg.se har sina nackdelar hehe, pusss
 
vi hyrde en jeep/cabriolet med taklucka och en jävla dålig motot och körde runt på skopelos, michael, jag mamma och pappa, musik på högsta volym och en massa jävla getter på vägarna
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Men åh vad mysigt det ser ut! Vi måste ses och uppdatera!

2012-07-20 @ 22:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0