söndagen

dagen har inte kommit långt för min del, sitter fortfarande i pyjamas och försöker få bukt på den gigantiska klädhög som snällt ligger och väntar på mig på golvet. måste sortera och tvätta och städa och en massa annat skoj, sålänge har jag satt på Kanye West på högsta volym för att överrösta mina föräldrar som sitter och skriker åt tvn ute i vardagsrummet.
igår när jag kom hem så låg det en katalog med alla lunds skolors spexfoton, my god. här nedan ser ni min klass, finafinafinafinafina 9a.

på första fotot ser ni harald, mig, johanna, jakob g, julia, hannah, amanda, karro och becci.

på andra fotot ser ni, becci, matte, sara, oscar, max och primus haha

klass 9a var det ja. 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vem är det som står bredvid Hannah? xD

2012-07-30 @ 13:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0