och så blev det!

sagt och gjort, jag stack upp en sväng till halland och till mormodern min för att slappna av, äta pannkakor och bara bli lite allmönt omhändertagen. att vakna och se mormors gråa lockar sticka upp från kanten av soffan på balkongen en solig morgon (eftermiddag) bringar verkligen sommarkänsla. 
när jag varit hos min mormor och myst med henne och min lille (12 åriga) kusin så åkte jag vidare in till halmstad och träffade en av mina allra äldsta barndomskompisar, så otroligt mysigt och så mycket vi hann med på mindre än ett dygn! tänk vad mycket lycka en dag på den svenska playan, italiensk glass, ett piano och en underbar vän kan ge en människa. det finns mycket som jag inte kan beskriva som jag varit med om de senaste dagarna, för att inte tala om invigningen av OS i London. damn vad mr bean satte pricken över i:et när han kikade fram. för er som missade det så finns det ett 5 timmar långt klipp på allt på svtplay.se , you go!
 
nu är jag hemma och har precis lyckats landa, har köpt en ny svinkool keps. imorgon är det röjning som gäller efter att stormen brittmarie orsakat kaos inne på mitt rum, sen tvättning för sen på måndag så drar jag igen med max till stockholm för att vara där i fem dagar. och för att förtälja historien rätt så är det som såhär att jag satt mig in i ett litet ekonomiskt projekt, jag ska leva på 30 kronor om dagen, varje månad. som därför åker vi buss! ser fram emot tio timmar i en mysig trång svettig buss med älsklingen min.
 
fortsätt njut av sommaren!! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0