Årsdagen

idag är det ett år sedan norge skakades av terrorn, 77 människor dödades i Osla och på Utöya.
mina tankar går till dem som sörjer dem som fråntogs livet. vi tänker på er. 
 
känns äntligen som att jag har börjat komma ikapp med sömnen efter vårterminens stress haha, händer verkligen inte mycket just nu och man har tid att göra saker som man inte gör annars och att tänka på saker som inte hinner tänka på annars. de flesta har åkt iväg nu och lund känns tomt och somrigt (trots det intesomriga vädret..)
det finns en känsla av mäjligheter i lund på sommaren, typ som att man kan göra vad fan som helst. kanske för att det är ljust så länge eller kanske bara för att man vet att man inte har en tid att passa. det är nog den mest underbara känslan på sommaren, känslan av frihet. 
 
imorgon ska jag försöka dra mig ut och gå en runda, bara för att göra någonting, annars händer det väl ingenting. eller ska man kanske sticka upp en sväng till Halland, ingen aning, det tar vi imorgon.
hoppas att ni alla njuter av sommaren och alla möjligheter som finns!
 
bilder från grekland, tagna ifrån båten. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0