yoyoyoyoyo

nationella prov i fysik, matte, svenska, engelska, franska nån mer som vill testa min kunskaper slå en pling på 112112 , svarar så for jag kommer ut från hjärtoperationen.
idag fick vi testa göra ett gammalt nationellt prov  i fysik och jag tror seriöst att jag klarade en fråga. på riktigt, hur pluggar man in 5 hela böcker? could someone please shoot me in my head with some whipped cream.
imorgon är det dags att ta tag i so problemen, har nämligen lite problemas med min lärare, och om jag vinner över mig själv så ska jag snacka med henne efter lektionen.
efter skolan stack jag hem, men då min nackspärr blivit 3 ggr värre så kunde jag inte träna me tjejgänget som planerat...  så istället värmde jag en vetekudde och lade näsan i soboken.
efter en timme vaknar jag från min so trans och tittar ut genom fönstret, ser flera cm stora snäflingor dala, åh gud, du måste skämta med mig så vackert!
stack ut och tog lite bilder, blev mest svart, fick en lite smått gullig hehe
nu ska jag sova, mamma flyger halv 6 imorrn och ska upp halv  5 för att säga hejdå. wish me luck.
puss och goodnight!

Kommentarer
Postat av: Claudia

fin header,allt bra? :)

2012-01-20 @ 07:24:59
URL: http://alwaysclaudia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0