yesterday

sorry för att jag inte bloggade igår, jag hade bestämt mig för att jag skulle gå och lägga mig klockan 22 och det brukar aldrig gå när jag sätter igång datorn.
THATS WHY
i onsdags hade jag danslektion men klassen, det var uppskattat från vissa håll men andra höll bara på att göra narr av mig. men skitsamma, jag hade iaf kul och sen fick genast ny energi när man såg en extremt söt hoppandes hatt längst bak ^^
ska även ha en till lektion på fredag, antagligen bara med tjejerna, hoppas det blir kul!
igår stack jag hem efter skolan, på något sätt typ, sen när jag kom hem så försökte jag plugga i typ en timme och spelade sen lite gitarr och bara tog det lugnt.
på något sätt måste man verkligen hitta lugnet även om vi har så mycket skolarbete så att jag bara vill gå och bryta benet så jag slipper göra det. men jag tänker liksom verkligen inte ge upp mitt mål, jag måste verkligen ta vara på varje dag och bara tänka på att det kommer belöna sig när jag får mina betyg i slutet på terminen. 90% att går till skolan är betygen. sen 10% hatt, hon ger mig alltid ny livsglädje och får mig att fprtsätta kämpa. så jävla skönt att ha en vän som verkligen peppar.
igår var det socialträff och jag var faktiskt enoormt social det var verkligen skitroligt, alla konfisar jättesöta och till sist efter musikquiz och stressiga och pinsama lärakännalekar så var till och med de tysta personerna sociala, galet mysigt!


ikväll är det dans med david och jag taggar så sjukt mycket då han har sagt att vi ska dansa till den låten som jag förslog, och jag bara älskar den!
dansen får mig verkligen att genomlida skolan, alla undrar hur jag kan hinna med skolan om jag dansar 5 gånger i veckan, och till dom svarar jag:
dansen ger mig energi till att plugga, jag kommer hem och är helt slutkörd i hela kroppen men min hjärna är på topp och jag kan sitta i timmar och plugga och till och med tycka att det är roligt att lära mig. så nu vet ni!
ska nu försöka vara lite ambitiös med matten. ha det jättebäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0