yeah

efter en lååååååång
och mysig helg i småland så sitter jag nu hema och ugglar igen. eller nej, jag ugglar faktiskt inte, bara nästan, elleR? MOVE ON.
vaknade hos aylis, efter en lång natt med varm choklad olika dialekter och tår i öron och sånt nivet. 
men anyway, idag har jag varit duktig och hämtat min cykel fårn lagningen sisådär 3 veckor försent och cykelgubbjävlen spände ögonen i redan innan jag kom in i butiken. och så rååkande han tappa en jävla skiftnyckel rakt på min fot. EFTER att jag betalat, (så jag slog ner honom och skrek whatthefuckdoyouwant???!!?!?!?! jag ska hugga huvudet av dig din tjocka feta cykelmekaniker), men jag bara gick vidare och log mitt frånöratillöra leende.
HOPPSANÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
ja hursomhelst så stack jag hem till klara sen och spelade wii med julia elsa och klara, hur mysigt som helst (förutom att jag kom på 12:e plats av 12 på mariokart) !
sen stack vi och tränade latinaerobics och jag måste säga att det var så sjukt bra träning. men det var dock inte speciellt självförtroendeboostande. i alla fall tyckte jag inte det var skitkul när det var 55+ kvinnor som dansade dubblelt så bra och oavbrutet. you bastards. nej men dom var väl .. söta. med typ 34 kg cameltoes osv etc..
nu taggar jag skola imorrn, och jag måste faktiskt säga att det är sant för jag ska få träffa världens finaste hatt, HA! det är inte många som har chansen att göra det. och sen så ska bli skönt liksom att bara komma igång med allting igen. tro det eller ej. men jag är faktiskt ärlig.
ha det gött!
nu kommer en egoistisk bildbomb av bilder jag tog innan idag.
släng in en kommentar vetttja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0