trettondagsmidnatt quotes

hej bloggen, idag är det redan 13 dagar sedan jul. helt ofattbart.
inte så mycket att säga om denna dagen. väldigt spridda tankar.
johanna sover i kalmar just nu.
ayla ligger väl och kollar på nån film.
jag ligger här och bloggar.
ligger mest och tänker igenom allt gammalt som kommit upp nu på sistone. för varje dag som går så inser jag vilken otroligt meningslös och hemsk människa jag var för kanske ett år sedan. jag ångrar mer än vad jag någonsin skulle kunna erkänna allting som jag gjort fel.
och det här med att kunna hitta sig själv, inte för att jag är nån expert. men jag tror att man måste ha enorma motgångar för att verkligen kunna se sig själv utifrån och se vem man varit och vad man gjort fel för att kunna ändra sig och bli den människan som man egentligen är eller vill vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0