too good to be true

hej bloggen , började klockan åtta idag med idrott och hade dans, allting gick skitbra och sen helt plötsligt så kommer typ tio fotbollskillar inspringandes och skriker att skolan har stängt för att det är skiiitkallt och så fick vi gå hem!!
så jag och typ tio andra drog till espressohouse och fikade och myste.
satt där från nio till typ två. hihi
nej nu ska jag sticka hem till maxmaxmax.
hooppas ni får en awesome fredag, kanske bloggar inatt när jag kommer hem om jag pallar!
pusshaj!
ja, asså jag kan hålla på i evigheter, men jag tror ni har fått en inblick i våran relation. lika seriös som pingviner som dyker från klippor.

Kommentarer
Postat av: Johanna Bengtsson

hahahahaha vår relation, vad är det?

2012-01-27 @ 17:16:50
URL: http://bobsak.blogg.se/
Postat av: ella

kan inte säga annat än detsamma! <3

2012-01-28 @ 14:55:49
URL: http://sangmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0