tjobrevadhenderjao?

wassup
dagen sammanfattat har varit helt ok, hatt var på myshumör och jag var på bättre humör, SHIT vilken bra kombi,
har  dock sån sjuk ångest inför gymnasiet, jag vet liksom verkligen inte alls vad jag vill gå. på riktigt, har typ sovit skit oroligt de senaste nätterna och tänkt på hur fkn mycket olika val det är man ska göra tillval hit och meriter dit. 
HEj vill du gå samhäll med inriktning justin bieber fanclub agent spion agency club crew? i så fall har vi den perfekta linjen till dig, den är breeed och man kan läsa aaaaaaaaallt man vill sen.
in my ass, det enda du kan bli är justinbieber fan, ooch så får du massa fakta om hur många ögonfransar han tappat under dagen och umgås med människor som inte finns för de har gått in i en depression för när de kom hem från semenstern i justin bieber resort så hade affischen med denne unge snygge mogna man trillat ned bakom sängen och hela världen har gått under.
har försökt läsa lite av de tjugofem sidorna som jag ska kunna utantill på måndag, men läste två och sen vaknade jag en timme senare av att jag låg på tankegenomströmning noll i riskzonen för bokstavsbarn- avdelningen på akuten. men är nu hemma igen.
har precis kopplat av med en kopp te och ett styck barca-real, och messi, jag vet att du följer min blogg, du är på riktigt världens bästa fotbollspelare, så sjukt GRYM 
FORSA BARCA! 


bjuder på ett styck fanny har tråkigt bilder, sov gott everyone"






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0