tjo

hej bloggen
idag har varit en galet rolig dag med hatt asså du är verkligen helt underbar. vi ska måla porträtt bilder på bilden och det är så sjukt ball!
annars så har det inte hänt så mycket idag mer än att jag har blivit inspirerad av hannah att lyssna på Awolnation och har därmed fått en ny favvolåt. Sail ,hade nog varit ganska ball att dansa till hehe.
anyway, så var jag och fikade idag med becci och salma, och salma ska baka en tårta till mig, så vi diskuterde hur man gör det i en timme, sen kom hon på att hon skulle hem och göra en tårt till sin lillebror som fylllde år och jaa... salma om du någonsin läser detta så vill jag att du ska veta att du är den värsta men även gulligaste tidsoptimisten jag känner, haha.
sen var det bara jag och becci kvar och när becci ätit upp sina crepes med xtra allt från grandiåååsa så snackade vi i typ 2 timmar, väldigt mysigt.
när jag kom hem städade jag, åt, spelade gitarr och duschade.
sen stack jag och hämtade Afra på stationen, åh har saknat henne så, har inte sett henne på hur länge som helst, och nu har vi suttit och malt i 6 timmar och sen spelat gitarr och imorrn blir det först stan med henne och sen nishaihahihihaio. hehe, gulligt, afan.
ÅH vad jag är rolig idag, dagens humor= z.e.r.o
sov gott nuttenihattfnattknattläsare!
Dagens bild tillägnas min fina vän Amanda, som jag kännt i 13 och ett halvt år nu. 
Tack för att du finns! 
You make med smile!

Kommentarer
Postat av: Hannah

AWOLNATION ÄR FUCKING BÄST OCH SAIL ÄGER OCH KNIGHTS OF SHAME ÄGER OCH AWOLNATION ÄGER BÄST ASSÅÅÅÅÅ <3

2012-01-14 @ 02:07:30
URL: http://marshmallowrain.blogg.se/
Postat av: Johanna Bengtsson

u make me smile!

2012-01-14 @ 09:30:24
URL: http://bobsak.blogg.se/
Postat av: Amanda

You make me smile, och det har du alltid under de 13 (!) åren vi har smajlat (fint) till varandra! :)



Och bilden...ja vad ska man säga? Vi är snygga? xD<3

2012-01-14 @ 10:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0