til the dawn

idag var det dag för skola och jag känner bara att det blir värre och värre.
inte för att vi har jättemycket just denna veckan förutom ett prov. men allting som jag pluggar på försvinner, orden glider iväg.
igår var det dans, och det var som alltid otroligt roligt. en annan värld öppnar sig när jag går in i danssalen, jag kan vara någon annan. jag glömmer allting för en stund och kan bara lägga min energi på någonting annat så att det inte går att lägga den på något mer. tack älskade dans för att du finns.
idag var det fashion dolls och för en halvtimme sen kunde jag hela dansen, men nu... nu är allting borta igen , YES!
sov gott!
juste har ny header och design, så om ni inte ser något nytt kan ni ju uppdatera sidan en eller två gånger.

Kommentarer
Postat av: Ina Ögren

awiiiiii så faaaaajn din design vaaa :D

2012-02-01 @ 09:46:02
URL: http://inaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0