the old me is dead and gone away, please dont see anything else

hej bloggen kändes lite som att allting var helt tajmat idag. var först på konfaledarutbildning och det var så sjukt mysigt, asså, jag älskar er. Word. sen stack jag till graffiti för att träffa karolina och snacka med henne, det var som vanligt mysigt och jag åt mat i stora lass, rimmar inte men vafan.. sen stack jag hem lite allmänt depp, skulle egentligen stuckit ner till lovisa och spelat wii och myst med de andra men det blev inte riktigt så utan jag mådde inte så bra så jag stannade hemma drack te och tänkte istället. 2 minuter senare ringer det på dörren 20 ggr, och jag bara wtf? så ser man en liten vit tofs stå nedanför fönstret och bara vrider upp huvudet och vem är det inte om inte en leendes ayla, sötnos som säger: hej fannito, din ringklocka är cp så jag ringde 20 ggr för jag visste inte om det funkade, min mobil är död, jag ville träffa dig, jag orkar inte cykla hem, är du upptagen? kan jag komma upp? ååååh made my day, så hon kom upp, vi drack mer te och kollade film. sen så stannade hon och åt och försökte lära mig att flyga, dvs att man spänner sig och den andra lyfter upp en med fötterna... men då jag hade sån ******* träningvärk så kunde jag inte spänna mig och den blev därmed ingen flygande svan utan mer åt flygande geten/piggsvinet/bävern/grävlingen, ja välj själva.. som kompensation försökte jag lära henna en dans som jag kanske ska lära klassen när terminen börjar och som svar fick jag: duuuuuu, jag måste TYVÄRR gå nu, men jag älskar att dansa jag lovar! nu har jag dansat i två timmar och tränat lite styrka, tänkte jobba upp mig så jag kan göra en armhävning en vacker dag.. men den dagen den lyckan. har lyckats fixa bloggproblemet så nu kan jag lägga in bild i inlägget igen, meeeeeeeen. det blir ingen vacker syn på premiären av denna uppkomst. men som gott i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0