smålandet det sköna

hej bloggen
idag är det dags för mig att besäka småland, nämligen några kompisar till oss som har stuga där, ska bli sjukt skönt att bara komma ifrån allt det vanliga och ge sig ut till tystnaden.
inga bilar, avgaser, larm, hundar eller några andra vardagsljud
bara jag skogen, sjön, bastun, raggsockor och min gitarr.
hoppas att ni får en fin sista helg på jullovet!  skulle gjort någon väldigt illa om nån hade sagt till mig att det var sista helgen men nu var det jag som skrev det så sorry, hehe.
ha det bra, puss /f
har hittat min pappas fluga som han hade när han konfirmerade sig och tyckte den var lite cool. tänkte att det kanske kunde ge mig tur eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0