pre death

tjo
om ca 29 minuter så är jag död. jag finns inte mer. jag vill tacka alla som funnits i mitt liv men det är nu officiellt över.
orsak: spanska inbördeskriget och benito mussolini.
skede: jag kommer gå in i rummet med de vita väggarna och de snedvända borden, göra provet och kommer sen gå fram till kvinnan som sitter vi katedern. hon kommer blicka mig stenhårt. sen kommer jag räcka henne papprena och sen kommer jag vända mig mot dörren och bara känna vägen mot friheten. 
just den sekund som jag tar i handtaget kommer jag höra en basstämmas ljugvågor komma som projektiler genom luften för att snart nå mitt öra.
FANNY!
jag kommer vända mig nervöst om och när jag vänder mig om så står med en pistol riktad rakt mot mig. resten av klassen sitter lugnt och skriver och reagerar inte. jag är alldeles ensam.
VARFÖR HAR DU INTE SVARAT PÅ FRÅGORNA OM SPANSKA INBÖRDESKRIGET OCH MUSSOLINI!?!?!?
.. för att jag inte kunde dom.
hennes ögon svartnar och jag känner pulsen i mina ögonfransar.
PAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANG.
hej bloggen, jag ska ha soprov, wish me luck :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0