och HATTIIII FNATTFNATTFNATT

jag kan ju börja med att säga, vi är skadade, så nu har vi det klart för oss! n
igår så vaknade jag sen flög jag direkt till johanna och i farten tog jag med mig gitarr väska och skor , landade halvfem efter en halvskakig åktur hos hatti,  men roligt var det!
kom till johanna och vi tog lite bilder på grodor och kräldjur och sånt nivet för det är NNICE
under hela kvälllen steg stämningen tillsammans med våra frisyrer tills den stod rakt upp, hey now dunkade muntert i högtalarna all night long medan vi spelade in en alldeles egenkomponead låt och på köpet får ni musikvideo!
vi uppdaterade youtubekanalen som jag för övrigt tar för givet att ni sitter och uppdaterar och väntar på uppladdningar lika ivrigt som ett barn som väntar att få gå på en riktigt toalett istället för en potta? tänkte väl det!
mat, njaa, linas matkasse, äppelpaj, 5100 g chips och tre liter läsk.. ehm.. jornöötsbågar... ja vi tar inte mer om det
mysig natt som faaaaaaan, Å HATTIIIIIIIIIII; FNATTFNATTFNATTT, älskar dig zatthatt
vaknade sju, och fick kommentaren: fnatt? du kommer inte hinna med bussen :)
störde ihjäl mig på den meningen så det sluta med att jag var en kvart tidig till bussen.......
satt och frös sen när jag väl lämnat min älskade hatt så kom jag till lund och skulle direkt på kyrktjänst och hjälpa jordens sötaste konfirmander, hihi,
stack hem, sen kom min nuttiga kusin och vi reepade inför en spelning nästa helg , hihi, blir två låtar, the water och radio america som förövrigt är asbra!
sen han stack så har jag bara grötat , tränat dans och armävningar som jag faktiskt kan göra två nu!! hih, sen har jag numera ändrat uppfattning om sexorna, alla är ganska störiga förutom en , som är så galet söt, känns typ som en lillasyster!
jaja i vilket fall som helst så kommer några av våra 95738 bilder idag sen kommer det fler unde veckan, hehe, sov gott!

Kommentarer
Postat av: Johanna Bengtsson

HAHAHA JAG HATAR DIG OM NÅGON LÄSER DIN BLOGG; SÅ JÄÄÄÄVLA FIN BILD (4e nerifrån)

älskar dig fnatt <3

2012-01-29 @ 23:40:52
URL: http://bobsak.blogg.se/
Postat av: nisha

HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHHAAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHHAAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHHAAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHHAAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHHAAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHHAAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHHAAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHHAAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHHAA



fett underbar video ! pallar fan inte XD hahahahah !



helt cp söta, båda 2 XD hahahah !

2012-02-02 @ 21:16:08
URL: http://nishaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0