nej fanny, nej öppna inte datorn, nej sa jag, nejnejnejnej.... NO YOU DIDN'T!

jo det gjorde jag....... och nu är det fyra timmar tills jag ska upp. BRA FANNY!
du har just vunnit award i jordens mest iqbefriade pms idot :)
idag har jag haft pms och det var lite sorgligt att jag inte hittade mitt spanska papper så jag bölade hela spanskelektionen. åhnej mina nycklar borta, gråter lite till så hittar jag nog dom!
vad nu? min dator satte på en dålig låt, äh jag gråter lite till så kanske det byter automatiskt!
VA FAN ÄR DET HÄR?!?!
har gråtit i princio hela dagen och har ingen aning varför. my god.
som tur är så avslutades dagen med dans med david. saved my freaking life. jag blev som en ny människa så roligt det var  och när jag kom hem hade jag till och med ork att skriva klart min fantastiska krönika!
FANNY MAN STAVAR INTE HADE MED TVÅ D!??!?! OCH VARFÖR I HELVETE HAR DU SKRIVIT OXÅ!?!?! STAVAS O-C-K-S-Å!

wuäääääääääääääääääääääääääh
börjar gråta igen :)
nej nu känner jag att jag har för mycket vätska i kroppen, måste gråta nu, men vi hörs!
radarparet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0