koolt

lalala, är så otroligt lycklig just nu. max stack precis och det känns som om jag inte har ett enda problem i hela världen. åh gud vad jag älskar den killen.
övervann även min rädsla för min solärare och satt längst fram och snackade med henne lite då och då idag under lektionen, hehe. YEY!
snön försvann ungefär lika fort som den kom och blev ganska lättad, för okej, jag äälskar verkligen snö men jag menar inte just nu... vill kunna cykla till skolan, tar en halv evighet att gå, vilket innebär att jag måste gå upp lökigt tidigt, vilket inte är så kul.
fnofno det är dags att vakna klockan är fyra :) 
nej just det.
imorgon blir det 10 timmar so, 5 timmar fysik.
har gett mig fan på att jag kan lära mig 38 sidar utantill på två dagar.
ha det bäst! lingonprotest.
puss
gammal bild huhu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0