hatt hatt lingonskatt

hej hej, idag träfffade jag hatti och det var så sjuukt längesen och vi var helt cp, och nu har jag liksom kommit upp i varv och sitter här och är helt rastlös så därför har jag bestämt mig för att skriva från höger till vänster vilket är sjukt jobbigt och min rastlöshet försvinner... imorgon ska jag först på ledarsak med konfan och förbereda inför första konfaträffen med alla söta konfisar, sen ska jag nog träffa karro på ehouse och snacka lite. mysigt värre. har sån sjuuk träningsvärk då jag tränade tre timmar igår , nivet känslan när musklerna liksom darrar, den känslan är ungefär lika härlig som detta blogginlägget håller på att bli intressant så nu tänkte jag ta mig i skinnet och sluta skriva och återgå till min rastlöshet. förlåt för att det inte blir så himla mycket bilder nuförtiden men jag har massa problem, blogg.se har typ laggat så att jag måste göra en eget inlägg för mina bilder om jag vill ha några alls och jag menar, man vill ju ha dom i inlägget, righT? hoppas ni njuter till fulla av de sista lovdagarna, det gör iaf jag! ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0