evakuera jorden

hej
jag sitter i en grotta med en yxa på väggen, har en pälsklänning på mig för att inte frysa. idag har jag jagat vildsvin och seglat med mina barkbbåtar. i hela mitt liv har jag inte haft någon stress i mitt liv tills idag då det kom en helt främmande stam till våran by. svaneskolan satmaror. dom är fruktade i hela landet. trots att mitt folk bor mer än 2 km ifrån dessa parasiter hör man deras lyckosånger ändå sjuda i himlens moln: plugg pluggelipluggpluggplugg plugg plugelipluggeli pluggiiiii plugg.
och bara för att jag är på så ***** bra humör så har jag lusten att berätta för er att en av jordens fulaste finnar har flugit och satt sig på ett av jordens sämsta ställe. mitt på Fannys näsa. och det gjorde min dag så J************* mycket bättre än vad den redan var.
tack och hej, och hatt, vi saknar dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0