cheesy sunday

dagen har mest bestått av pluggande, mest för slippa tänka på resten av världen.
imorgon har jag prov på 25 sidor + lite till och började plugga igår. allting känns hyfsat förutom det där "lite till" som kan åka till himlaya och fasta och begravas i en rullande lavin mot döden.
ett ljus i mörkret, nej men, är alla mina vänner, jag älskar er så otroligt mycket. ni betyder mer än mest.
har inte bara skolan att se fram emot denna veckan, dansen börjar nämligen denna veckan och det ska bli så otroligt skönt att bara dansa ur sig alla problem och slippa känna sig en rastlös ångvält som är vaken hela nätterna i brist på händelse.
sov gott söta bloggisar. puss
hej jag heter fanny och jag har fylliga ögonbryn och nej min ögonbrynspenna var inte nyvässad om ni undrar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0