black as night

jag lever fortfarande men provet gick åt samma håll som juholt.
nu har jag lassat i mig två liter depressionsglass och tränat i två timmar, en timme i min nya grupp. så sjuuukt roligt, äntligen en utmaning när det gäller dansen, lite skillnad när jag gick från steg 1 till elit. skitjobbigt att hänga med men GRYMT roligt!
känner på mig att det kommer bli en ball danstermin.
imorrn ska jag antagligen träffa afro, som gjort sitt andra intagningsprov till köpenhamns konservatorie, där det är måånga som söker och inte alls många kommer in och hon har kommit igenom första testet. gaaalet stolt. nu imorrn är det andra och slutgiltiga testet som ska avgöra om hon kommer inte där eller inte.
men va ni än är och gör så hålller ni tummarna det fetaste ni kan imorrn för henne kl 1.
imorrn danslektion med klassen och jag kommer ha sån helvetes träningvärk, menmen, verkar som att alla (HOST) tycker att det ska bli supelkul!
bra att har en positiv inställning! :)
dags för mig att krypa i säng, morgondagen blir tuff med träning igen på kvällen.
puss!
jag hatar dig så jävla mycket <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0