and I was like WHOOOOOT

hoppsan hejsan
jag och hatti är duktiga på att sjunga på so lektionerna, jag menar vafan har lena emot SMOOTH(justlikeasilk):a människor?
anyway skolan började stentufft med en massa läxor första dagen, but I was like CHILLIN anyway.
sen stack jag och åt crepes med becci och karro och we was like TASTY . sjukt gott.
sen stack jag hemåt och pluggade fysik, japp den fysiken vara mycket rolig jao. (I was like HELL YEAH)
dagens höjdpunkt var dock när jag fick ett mejl från en fotograf som hade sett lite bilder på mig på fb och ville fotta mig, and I was like WHUUUT (cantdescribethefeelinginmyheadthatmomentwithwordsorpictures).
snackade sen även men sötaste, assså då menar jag jordens sötaste och gjorde mig sjukt glad och lycklig (den som känner för att vara jordens sötaste idag kan ju liksom inbilla sig att det är just dig jag snackar om).
hittade en gammal bild från när jag fotades för Lisa Kallos. sov sött!
ha d!
tagen i somras vid hamiltonhouse i helsingborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0