2006 gammalt år

hej bloggen så sjukt störigt när man kollar bloggar heter ALLTID allas senaste inlägg 2012 NYTT ÅR, sjukt jobbigt så därför valde jag att döpa mitt till något annat nyår var awesome! asså med awesome menar jag liksom känslan av att äta sin favoriträtt tio gånger i rad utan att tröttna på den, att pricka målet 8 av 8 gånger, vakna klockan 5.30 och komma på att man har sovmorgon. AWESOME!!!!! efter mysigt nyår har jag tagit tag i både träningen och städningen. idag tränade jag både först ett minst sagt svettigt spinningpass och sen senare ett pilatespass med ayla och alexandra och sen massa maskiner i gymmet, nu är jag... slut men känner mig dock dubbelt så stark! hoppas nu bara att jag lyckas hålla igång med detta nu... jag och ayla hittade resturang SPISEN (lägg det på minnet) som vid lunch erbjuder den fukking bästa buffén ever! nudlar, gryta, sallad, vårrullar, nudlar och typ en massa mer, sen får du ta huuuur mycket du vill, dricka huuur mycket du vill, för 75 kronor...! kill me liksom. nu har jag precis kommit på att garageband existerar och att man liksom kan spela in sin röst på olika spår asså så man kan liksom sjunga stämmor till sig själv och sen bara spela gitarr på ett annat spår och bara sätta ihop allt så det låter som en kör, FATTAR NI!??!?!??!?!?!?!?! nu snackar jag med världens finaste hatt. tänkte tanka love actually och sen krypa ner till sängs! ha det bra kär läsare puss / f

Kommentarer
Postat av: nisha

hahahh man måste bara älska dina inlägg ^^!

vf skulle du inte va en av mina bästa vänner? som du sa nio NIO år!!!

och allt vi gått igenom och sen kan man ju lita på dig !

inte många man kan lita på nu vet du !

ja... har nu lärt mig min lilla läxa... heh..

måste ses ngn dag snart !! iaf, puss och kram och GOTT NYTT ÅR ;)

2012-01-03 @ 16:51:56
URL: http://nishaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0