well

tjo bloggen , nu var det ett tag sedan jag skrev här men har varti iväg och inte riiiiiktigt haft de tekniska förutsättningarna för att kunna blogga, sorry för det.
i tordags så stack i alla fall jag och min familj upp till farmor och sen  i fredags var det begravning. trodde inte det skulle bli sådär jättejobbigt med det var otroligt jobbigt.
i lördags så begav vi oss hemåt, väl hemma fixade vi till oss lite och stack iväg på 50 årsfest. hade otroligt kul, spelade och sjöng all night , maha.
finns tyvörr ingen bra bild på vad jag hade på mig så jag ska inte plåga er med den tanken mer.
lite smått otaggad som jag var på att blogga klockan halv 3 inatt så fick det bli ett lite segt inlägg nu istället.
idag så blir de först en rejäl städning och senare ska jag antagligen inte till malmö och köpa några grejor och sen ikväll blir det attt träffa tjejerna på skubb, wihooo.
taggad på söndag, ni med? GÖTT
uppdaterar lite senare, pöss


Kommentarer
Postat av: Amanda

Chilla med Gunilla

2012-02-05 @ 19:05:26
URL: http://divisionofamanda.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0