over and over again.

dagen har varit chill, är ganska trött eftersom jag har lite svårt att sova på nätterna.
men nu har jag äntligen vågat skicka min ansökan till gymnasiet , så nu behöver jag inte ha det hängandes över mig.
imorgon är det alla hjärtans dag och det ska bli lite smått speciellt då det är den första dagen på 8 år som jag har en kille att fira med.
för en gångs skull så kanske det kommer upp en bild på oss två, vi får se.
nu har jag precis kolorerat mitt hår, så resultatet kommer imorrn.
massa pussar till er, höres!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Sv: Tack Fanny :') det behövs absolut inte ni är bäst i alla fall :D <3

2012-02-14 @ 11:06:15
URL: http://madebyghosh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0